Szanowni Klienci,

Od 1 czerwca wydłużamy godziny otwarcia Salonu i Serwisu!

poniedziałek - piątek:
08:00 – 18:00
sobota:
09:00 – 15:00

Niezmiennie zachowujemy najwyższe standardy bezpieczeństwa.

ZAPRASZAMY!

Nowe wygodne formy kontaktu

W związku z obecną sytuacją, stawiając zdrowie jako priorytet, udostępniamy Państwu możliwość skorzystania z wielu wygodnych form kontaktu:

Toyota Professional Carolina Wesoła

Agnieszka Kulbicka

Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych
tel: 600029585
Napisz email

Dariusz Domański

Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych
tel: 577030380
Napisz email

Michał Skorupa

Specjalista d/s sprzedaży samochodów użytkowych
tel: 574404424
Napisz email

Aleksander Urbański

Doradca Klienta ds. Samochodów Używanych
tel: 539 192 876
Napisz email

Michał Gałązka

Doradca Klienta d/s Odkupów Samochodów Używanych
tel: 539 192 879
Napisz email

Artur Żaboklicki

Doradca Klienta d/s Samochodów Używanych
tel: 539 192 873
Napisz email

Katarzyna Gruzińska-Jackiewicz

młodszy specjalista d/s ubezpieczeń i kredytów
tel: 22 492 56 62

Piotr Gryz

Kierownik Serwisu
tel: 22 492 56 41
Napisz email

Jarosław Andrzejewski

Doradca Klienta - Serwis Mechaniczny
tel: 22 492 56 42
Napisz email

Grzegorz Szmurło

Serwis Blacharski
tel: 22 492 56 51
Napisz email

Tomasz Adamczyk

Uprawniony Diagnosta
tel: 22 492 56 43
Napisz email

Tomasz Pajdowski

Kier. Działu Części
tel: 224925646
Napisz email

Karol Ciuchta

Doradca Klienta - Dział Części
tel: 224925647
Napisz email

ul. Trakt Brzeski 170
05-070 Sulejówek
(wjazd od ul. Hotelowej 2)

Godziny otwarcia salonu:
Pon - Pt
08:00 - 18:00
Sob
09:00 - 15:00

Godziny otwarcia serwisu:
Pon - Pt
08:00 - 18:00
Sob
09:00 - 15:00
Godziny otwarcia blacharni:
Pon - Pt
08:00 - 18:00
Sob
09:00 - 15:00

Stacja Kontroli Pojazdów:
Pon - Pt
08:00 - 16:00
 
 

Kredyty i ubezpieczenia:
Pon - Pt
09:00 - 17:00
Sob
09:00 - 15:00
(po uprzednim umówieniu)

Dojazd do stacji w Wesołej
od strony Mińska Mazowieckiego

Dojazd do stacji w Wesołej
od strony Warszawy

Masz pytania? Zapytaj o ofertę!

Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą

    klauzulą informacyjną.
    Pozostawiasz nam swoje dane osobowe poprzez formularz stanowiący prośbę o umówienie i realizację usługi serwisowej lub przeglądu. W ten sposób, podajesz nam swoje dane celem skontaktowania się z Tobą telefonicznie lub mailowo. Pozostawienie Twoich danych jest dobrowolne, ale konieczne, abyś skorzystał z usługi serwisowej lub przeglądu. W związku z usługą serwisową lub przeglądem i przekazanymi danymi, Toyota Motor Poland Company Limited sp. z o.o., 02-673 Warszawa, ul. Konstruktorska 5 (TMPL) oraz wybrany diler są administratorami Twoich danych.
    Zapoznaj się z obowiązkiem informacyjnym

    Kto i jak przetwarza Twoje dane?

    (Obowiązek informacyjny wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))

    Informujemy, iż:

    1. Administrator danych, cele i podstawy prawne przetwarzania:
      Administratorem Twoich danych osobowych we wskazanym poniżej zakresie są Toyota Motor Poland Company Limited sp. z o.o., 02-673 Warszawa, ul. Konstruktorska 5 (TMPL) oraz wybrany Autoryzowany Diler Toyoty – aktualizowane listy adresowe oraz dane kontaktowe są na stronie www.toyota.pl
      W zależności od wskazanej podstawy i celu przetwarzania administratorami są:.
      1. DILER przetwarza Twoje osobowe w celu oraz na następującej podstawie prawnej:
        • w celu podjęcia działań, w tym umówienia i realizacji usługi jazdy testowej (szczegółowe dane Dilera widnieją na formularzu, linku odsyłającym do strony albo zostaną Tobie przekazane po skontaktowaniu się) na podstawie Twojego zainteresowania ofertą na stronie internetowej TMPL i Dilera oraz w razie zawarcia umowy na taką usługę w celu jej wykonania (podstawa z art. 6 ust 1 lit. b RODO),
        • w celu ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącym realizacją prawnie uzasadnionego interesu Dilera (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO) (np. zapłata mandatu);
      2. TMPL przetwarza Twoje osobowe w celu oraz na następującej podstawie prawnej:
        • w celach analitycznych tj. w celu lepszego doboru usług do potrzeb klientów Toyota i Lexus, ogólnej optymalizacji produktów Toyota i Lexus, optymalizacji procesów obsługi, budowania wiedzy o klientach Toyota i Lexus, analizy finansowej TMPL oraz sieci dilerskiej, będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
        • w celu badań w zakresie wykonanych przez Dilerów umów i usług w tym posprzedażnych, które odbywają się w związku z działaniem sieci dilerskiej) (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
        • w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
    2. Odbiorcy danych: odbiorcą Twoich danych osobowych będą Autoryzowani Dilerzy Toyoty w Polsce (Dilerzy), firmy współpracujące w zakresie usług IT, usług marketingowych, badań rynku, call center, spółki z grupy TOYOTA;
    3. Kontakt: W TMPL można skontaktować się z Punktem Kontaktowym Ochrony Danych pod adresem e-mail: klient@toyota.pl
    4. Okres przechowywania: Twoje dane osobowe przechowywane są:
      1. dane osobowe przetwarzane w celu umówienia usługi jazdy testowej przez okres do 6 miesięcy;
      2. dane osobowe przetwarzane w razie odbycia usługi jazdy testowej będziemy przechowywać przez czas w jakim mogą ujawnić się roszczenia związane z usługą np. mandatem;
      3. w przypadku przetwarzania danych w celu realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu - przez okres do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu, z zastrzeżeniem konieczności przetwarzania danych do końca okresu niezbędnego do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
    5. Pouczenie o prawach: posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec profilowania;
    6. Prawo do skargi: masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy RODO;
    7. Prawo do sprzeciwu: w każdej chwili przysługuje Tobie prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu, opisanego powyżej. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do tych danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności, lub dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
    8. Twoje dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu związanym z automatycznym podejmowaniem decyzji tj. profilowaniu które odbywałoby się bez udziału człowieka.